Ştiri locale

Sepsi Value Centre aniversează sâmbătă 1 an de la deschidere: Concert Republic, Zumba, dans modern şi ateliere de creaţie pentru copii

Centrul comercial Sepsi Value Centre din Sfântu Gheorghe împlineşte un an de la deschidere, astfel că sâmbătă, 19 martie, le pregăteşte vizitatorilor un program special, cu o mulţime de activităţi pentru copii şi adulţi.

Potrivit organizatorilor, de la ora 15:00 vor avea loc ateliere creative pentru copii, pictură pe faţă şi spectacole de zumba, iar începând cu ora 18:00, pe scena care va fi amenajată în parcarea mall-ului, trupa Asociaţiei Love to Dance, condusă de antrenoarea Molnar Eniko, va susţine un spectacol de dans modern şi street dance. Programul va continua cu un concert susţinut, de la ora 18:10, de KáeR ft. Kapriccio după care, de la 19:30, pe scenă va urca trupa maghiară de rock Republic.

Publicitate

„Împlinim un an și pregătim o serie de activități pentru copii și pentru vizitatori, atât în interior, cât şi în exterior. Vom avea ateliere de creație, zumba show, iar în exterior vom avea o scenă mare unde va dansa echipa antrenoarei de dans Molnar Eniko, apoi va cânta trupa locală KáeR&Kapriccio, urmată de o trupă din Ungaria foarte apreciată şi pe plan local, Republic”, ne-a spus managerul Sepsi Value Centre, Hengán Zoltán.

Primul centru comercial modern din județul Covasna şi-a deschis porţile anul trecut, pe 18 martie, în plină pandemie, dar în ciuda incertitudinilor şi a măsurilor impuse de autorităţi pentru limitarea răspândirii virusului, cifrele au fost „conform aşteptărilor”, afirmă Hengán Zoltán, potrivit căruia, pentru perioada următoare se preconizează o creştere a vânzărilor, având în vedere că odată cu ridicarea restricţiilor numărul clienţilor a crescut simţitor.

„Și activitatea noastră a fost afectată de pandemie, la fel cum au fost afectați toți operatorii din zona comercială în ultimii doi ani, dar cifrele sunt conform așteptărilor, ne-am descurcat și mergem mai departe. Nu a fost nimic neașteptat pentru că am deschis în plină pandemie, dar acum vizitatorii, traficul și vânzările sunt în creștere, din momentul în care s-au încheiat restricțiile s-a simțit imediat impactul. Odată cu ridicarea restricțiilor, ne așteptăm la mai mulți vizitatori, la un trafic mai mare, chiriași noi, și un al doilea an mai bun”, ne-a mai spus managerul mall-ului.

În ceea ce priveşte noutăţile pe care centrul comercial le pregăteşte pentru perioada următoare, printre acestea se numără câteva firme noi, îmbogăţind selecția de branduri de care clienţii se vor putea bucura.

„Avem o colaborare bună cu chiriaşii pe care îi avem, dar mai trebuie să aducem câţiva (…) Despre chiriașii noi nu putem deocamdată vorbi, stadiul de negicieri este confidențial, dar în momentul în care vom avea contractele semnate vom face publică informația”, a mai spus Hengán Zoltán.

Între timp, clienţii care vor trece pragul centrului comercial în perioada 18-31 martie vor putea profita şi de spaţiul pentru fotografii amenajat cu ocazia aniversării de 1 an de la deschidere, unde se vor putea opri pentru câteva selfie-uri alături de cei dragi.

(Ioana Ardeleanu)

Publicitate
banner we radio