Ştiri

#Selfie69, filmul românesc cu cele mai mari încasări din ultimii 26 de ani

Comedia \”#Selfie69\”, regizată de Cristina Iacob, a adus în cinematografe în perioada 16 septembrie – 2 octombrie un total de 86.770 de spectatori şi încasări de 1.449.109 de lei – cele mai mari încasări de box office din ultimii 26 de ani pentru un film românesc.

În primul weekend în cinematografe (16 – 18 septembrie), \”#Selfie69\” fusese vizionat de peste 25.000 de spectatori, iar la finalul primei săptămâni (16 – 25 septembrie), de 63.016 spectatori, fiind cea mai bună primă săptămână a unui film românesc de 15 ani încoace.

Publicitate

După aventura din \”#Selfie\”, de dinainte de bacalaureat, \”#Selfie69\” spulberă mitul urban potrivit căruia căsnicia nu aduce fericirea… Ba dimpotrivă! Dar, pentru a ajunge la această concluzie, cele trei protagoniste, Roxi (Olimpia Melinte), Yasmine (Crina Semciuc) şi Ana (Flavia Hojda), trebuie să treacă prin capcanele, tentaţiile şi pericolele ce apar în urma unui pariu total \”diliu\”, ce devine viral pe facebook: care dintre ele se marită prima în trei zile. Aşa că, plecate-de-acasă, atât la propriu cât şi la figurat, ele caută cu înverşunare inelul mult visat de fiecare mireasă latentă. După câteva preludii şi tentative absolut imprevizibile, cele trei vor descoperi iubirea acolo unde nici nu se aşteptau.

Secvenţe \”periculos\” de comice şi de intense au în film şi cei trei protagonişti, interpretaţi de Vlad Logigan, Sali Levent şi Alex Călin, care \”se pun rău\” cu o veritabilă \”Cruella De Vil\” a mafiei \”di pisti Prut\” şi a celei mai mari şi răspândite \”industrii\” din ţară şi din lume, interpretată magistral de unica Maia Morgenstern.

Plină de adrenalină, senzualitate şi \”slang\” (argou, n.red), comedia \”#Selfie69\” înseamnă aproape două ore în compania insolitelor personaje care intră în situaţii hilar de comice, fierbinţi şi neaşteptate.

#Selfie69 (2016) este sequel-ul succesului de public #Selfie (2014), cel mai bine vândut film românesc al anului 2014 şi a fost lansat în cinematografe în 16 septembrie.

(Mediafax)

Publicitate
Publicitate
banner we radio