Ştiri locale

Un covăsnean a reclamat la OPC un ziar local pentru că nu i-a permis să comenteze online

Numărul reclamaţiilor la Comisariatul Judeţean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Covasna a scăzut simţitor în acest an, în perioada ianuarie – octombrie fiind înregistrate în total mai puţin de 600 de sesizări, comparativ cu anul trecut când erau înregistrate peste 730 de reclamaţii.

Potrivit reprezentanţilor instituţiei, un sfert dintre sesizările covăsnenilor s-au dovedit a fi neîntemeiate, numărul fiind în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Printre cele mai amuzante sau neobişnuite reclamații înregistrate anul acesta se numără şi cea a unui covăsnean care s-a plâns de faptul că un ziar local i-a refuzat posibilitatea de a face comentarii online la un articol; iar o consumatoare a reclamat faptul că un taximetrist a refuzat să o transporte datorită faptului că era însoțită de un câine.

Un alt consumator s-a plâns că „personalul nepriceput” al unui operator economic i-a spart la montare şi apoi a aruncat la gunoi folia de protecţie a telefonului mobil cu care acesta venise, în locul ei fiindu-i montată o folie de o calitate mult mai slabă; iar o altă persoană s-a plâns că a cumpărat o bijuterie de argint care s-a înnegrit după ce a fost purtată o săptămână.

Tot în acest an, cineva a reclamat la OPC Covasna faptul că într-un sat din judeţ se amenajează locuri de veci fără autorizaţie, iar o persoană care a comandat online şi a achitat o lucrare de diplomă, a primit una nefinalizată.

Conducerea OPC Covasna ne-a transmis că cea mai mare amendă aplicată în acest an de comisari a fost de 20.000 lei, pentru comercializarea de produse sau prestarea de servicii care pot pune în pericol viaţa, sănătatea sau securitatea consumatorilor.

banner we radio