Ştiri locale

S-a mărit termenul pentru eliberarea actelor de identitate

De asemenea, cărţile de identitate solicitate de urgenţă vor avea doar valabilitate provizorie.

Serviciul de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Sfântu Gheorghe informează locuitorii că, începând din 9 iunie, termenul de soluționare a cererii și a documentelor necesare pentru eliberarea unei cărți de identitate va fi de minim 20 de zile calendaristice de la momentul depunerii cererii. Decizia a fost luată la nivel naţional şi a fost transmisă de Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor din Bucureşti.

Publicitate

De asemenea, pot fi solicitate acte de identitate pentru cazuri urgente, dar valabilitatea acestora va fi una provizorie, de 45 de zile. Aceste acte de identitate vor fi eliberate în termen de 3 zile, dar nu vor putea fi folosite pentru a călători în străinătate. În acest caz, poate fi folosit pașaportul, document care va putea fi solicitat și pe baza actului de identitate provizoriu. Atunci când solicitați un act de identitate pentru cazuri de urgență, va trebui să prezentați trei fotografii (3×4 cm) de tip buletin.

Având în vedere prelungirea termenului, Serviciul de Evidență a Persoanelor roagă locuitorii să își facă din timp programarea online pentru preschimbarea actelor de identitate. Mai multe detalii despre formulare şi programări pot fi găsite pe site-ul Primăriei.

(Biroul de Imagine şi Comunicare al Primăriei Sfântu Gheorghe)

Publicitate
banner we radio