Ştiri locale

Primul mall din judeţ, inaugurat joi la Sfântu Gheorghe

Primul mall din judeţul Covasna, realizat printr-o investiţie privată, a fost inaugurat joi în municipiul Sfântu Gheorghe.

Centrul comercial Sepsi Value Centre, construit pe strada Lunca Oltului, se întinde pe o suprafaţă de peste 20.000 mp, dispune de 700 de locuri de parcare şi găzduieşte un hipermarket, o zonă de servicii, magazine de fashion, cafenele cu terase exterioare şi un food court.

Publicitate

Potrivit investitorilor, centrul, construit în aproape 7 luni, oferă peste 600 de locuri de muncă şi a contribuit la îmbunătăţirea aspectului urbanistic al zonei comerciale a municipiului Sfântu Gheorghe. De asemenea, oferă producătorilor locali posibilitatea de a-şi vinde produsele într-un centru comercial modern, alături de branduri naţionale şi internaţionale.
Hipermarketul aflat în incinta acestuia marchează o premieră din punct de vedere tehnologic în reţeaua proprie, prin implementarea unui sistem sută la sută Self-Check-out, clienţii având posibilitatea de a plăti singuri produsele.

De asemenea, aceştia pot să scaneze şi să plătească produsele pe măsură ce le adaugă în coşul de cumpărături prin opţiunea Scan&Pay din aplicaţia pusă la dispoziţie de hipermarket şi pot, totodată, să facă şi cumpărături online prin intermediul acesteia.

Hipermarketul introduce şi în Sfântu Gheorghe programul de loialitate Act For Good, disponibil în aceeaşi aplicaţie, prin care clienţii pot acumula puncte pentru a beneficia de oferte sau le pot dona în beneficiul unor cauze sau proiecte.

Spre exemplu, aceste puncte se pot transforma în „Cutii cu bucurii” ce vor ajunge la persoane care au nevoie de sprijin, asigurându-le hrană pentru cel puţin două săptămâni.

Vezi AICI VIDEO de la inaugurare

Potrivit reprezentanţilor hipermarketului, acesta se va implica şi în acţiuni de protejare a mediului înconjurător, implementând şi la Sfântu Gheorghe programul de colectare a uleiului uzat, prin care fiecare persoană poate primi câte un litru de ulei proaspăt în schimbul a trei litri de ulei folosit sau 2 litri de ulei proaspăt pentru 5 litri de ulei utilizat.

Proiectul de colectare a uleiului uzat se derulează în colaborare cu organizaţia Respiră Verde, care ulterior îl va procesa şi transforma în biocombustibil şi alte derivate.

Uleiul va putea fi colectat şi prin intermediul aplicaţiei Bringo, anunţând livratorii despre intenţia de a preda uleiul folosit.

(Agerpres)

Noul centru comercial își primește vizitatorii cu o selecție generoasă de branduri internaționale, naționale dar și locale, precum: Carrefour Hypermarket, New Yorker, LC Waikiki, Sportissimo, Sport Vision, Sinsay, Orsay, CCC, DM, Noriel, Flanco, Pepco, Nobila Casa, Agroland, Dr.Max, B&B Collection, Cador, KFC, Spartan, Mesopotamia, Big Mama, Bertis, Boutique 17, Arsis, Rufarie, Tabac Xpress, Money Gram, Play Again, BVB Casino, Cover Shop, Talma GSM, Café 42, Cappuccino Cafe, Fine Drink Shop, Kolumban Optika, Hygea Farm, Aderix Fashion, Prima Icecream, Asigurari Auto BSL, Hello Donuts.

În primele zile de la inaugurare majoritatea magazinelor vor dispune de oferte și promoții atractive gândite special pentru clienții Sepsi Value Centre.

Publicitate
banner we radio