Patronul unei pensiuni din Covasna, amendat în urma unei reclamaţii primite după Revelion
Patronul unei pensiuni din staţiunea Covasna a fost amendat de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CPC) Covasna cu suma de 2.000 de lei, în urma unei reclamaţii primite după Revelion din partea unor clienţi.
Potrivit comisarului şef-adjunct Mircea Diacon, reclamanţii susţin că s-au simţit rău din cauza mâncării consumate în această pensiune, lucru care nu a putut fi confirmat în urma controlului efectuat de inspectorii CPC.
„Clienţii susţin că după ce au ajuns acasă, toţi, toată familia, inclusiv un copil de 7 ani, s-au simţit rău, au avut dureri abdominale, cauza probabilă fiind mâncarea servită la această pensiune. În urma acestei sesizări s-a efectuat un control, fiind verificate atât bucătăria, cât şi depozitul pensiunii, unde nu s-a găsit mâncare gătită. În schimb, s-au găsit produse din carne, congelate, cu termen de valabilitate depăşit, care au fost oprite de la utilizare. Pentru acest lucru, operatorul turistic a fost sancţionat cu suma de 2.000 de lei, dar nu putem spune cu certitudine dacă clienţii s-au simţit rău din cauza mâncării servite de Revelion, mai ales că patronul susţine că aceştia şi-ar fi adus şi mâncare de acasă”, a declarat Mircea Diacon.
Foto arhiva