Ştiri

Încep angajările la Aeroportul Braşov: 51 de locuri libere

Aeroportul Braşov-Ghimbav ar urma să devină operaţional de la jumătatea lunii iunie, astfel că, până atunci, Consiliul Judeţean Braşov va trebui să completeze şi schema de personal. Astfel, directorul structurii care administrează aeroportul, Alexandru Anghel, a declarat că vor fi scoase la concurs cel puţin 51 de posturi, numărul putând creşte, concursurile urmând să înceapă în luna februarie. Vama, Poliţia de Frontieră şi SRI vor veni cu angajaţi din structurile lor.

Schemă de personal calculată pentru program de 12 ore
„Am făcut deja un draft de buget. Organigrama cuprinde 51 de posturi, dar momentan este gândită pentru un program de 12 ore. Dacă se va constata că este nevoie de un program de 24 de ore, va creşte şi numărul angajaţilor. Vor fi mai multe etape în care vom face interviuri şi angajări. Este important ca oamenii să trimită CV-uri ţintit, pentru posturile pentru care optează. Pentru asta e nevoie să aştepte puţin, să venim cu toate detaliile. Noi vom oferi aceste detalii în scurrt timp. Vom face anunţuri în presă, vor fi disponibile şi pe site-ul Consiliului Judeţean, poate şi pe site-ul Aeroportului. Primele posturi vor fi scoase în scurt timp, cel mai probabil în luna februarie. Apoi, vom continua în mai multe etape, până când vom completa toate posturile de care este nevoie”, a declarat pentru MyTex directorul Regiei Autonome „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav”, Alexandru Anghel.

Publicitate

Fiecare candidat va trece printr-o verificare aprofundată
Persoanele interesate să ocupe posturile din cadrul Aeroportului Internaţional Braşov-Ghimbav trebuie să ştie că organizarea concursurilor include şi o etapă de verificare aprofundată a fiecărui candidat în parte, privind antecedentele de orice fel, pe care o vor realiza instituţiile statului cu atribuţii în domeniu. Această verificare este absolut obligatorie, având în vedere că fiecare angajat va putea intra în incinta Aeroportului pe baza unui permis de acces strict.
Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian Veştea, a anunţat, într-un interviu anterior, că „ne propunem să angajăm cei mai buni specialişti, persoane bine pregătite atât în domeniile generale, cât şi în cele specifice activităţii aeroportuare”.

CV-urile trimise până acum nu vor fi luate în considerare
La rândul său, Alexandru Anghel a atenţionat că „procedurile de angajare vor fi publice, urmând să fie anunţate prin canalele media uzuale. Până în prezent, la Consiliul Judeţean Braşov au fost depuse foarte multe CV-uri din partea celor care îşi doresc să lucreze la aeroport. Le-am parcurs pe toate şi astfel ne-am creat o idee asupra pregătirii profesionale a persoanelor interesate. Aceste CV-uri deja transmise nu înseamnă înscrierea la concurs, astfel că îi invităm pe toţi potenţialii candidaţi să urmărească lansarea procedurilor de recrutare a personalului, odată cu publicarea anunţurilor privind cerinţele posturilor care vor fi scoase la concurs. Toate posturile care vor fi scoase la concurs vor fi publicate pe site-ul Consiliului Judeţean Braşov, la secţiunea Carieră, şi pe pagina de Facebook a Consiliului Judeţean Braşov şi a Aeroportului (BrasovAirport).

Publicitate
banner we radio