Gospodărie Comunală vrea să introducă o aplicație mobilă pentru a comunica mai eficient cu consumatorii
Operatorul regional Gospodărie Comunală SA are în plan implementarea unei aplicații mobile care ar urma să eficientizeze comunicarea societății cu populația județului. Consumatorii ar urma să fie informați în timp util despre eventualele avarii sau lucrări care se derulează în cartierele în care aceștia locuiesc, durata intervenției, respectiv zonele unde va fi sistată furnizarea apei.
Directorul societății, Kozsokár Attila, a declarat într-un interviu la We Radio că sistemul funcționează în prezent în unele localități din țară, iar utilizarea unei astfel de aplicație ar putea fi posibilă și în județul Covasna până la finalul acestui an.
„Ne gândim pe viitor la o aplicație astfel încât, când este o intervenție, consumatorul afectat să primească un SMS, sau să îi apară pe telefon perioada în care va fi sistată apa, zona unde se intervine, și așa mai departe. Trebuie să discutăm cu furnizorii de aplicații mobile și încercăm să găsim o soluție. Am înțeles că în unele localități din țară deja au apărut asemenea aplicații (…) Poate reușim anul acesta să implementăm și noi pentru a comunica mai eficient cu consumatorii noștri”, a declarat directorul Gospodărie Comunală SA.
În prezent, operatorul transmite informări despre eventualele avariile din sistem sau lucrările derulate, fie prin presă și pe pagina de Facebook, fie prin afișarea unor mesaje la intrarea în scările de bloc.
„Sunt două tipuri de intervenții: cele planificate, pe care de obicei le anunțăm și prin ziare, iar dacă afectează un număr mai mare de locuitori din zona blocurilor, afișăm și la intrarea în scară, și sunt intervențiile neplanificate, atunci când apare o problemă și trebuie imediat intervenit. Am găsit că este o soluție relativ eficientă de a comunica pe Facebook cu consumatorii noștri. Sigur că nu toată lumea are cont sau urmărește ce să întâmplă pe Facebook, dar avem mii de consumatori care ne urmăresc acolo și putem comunica cu ei. Dacă ai ajuns la un consumator care cunoaște alți 3, iar acei 3 consumatori cunosc alți 3, se ajunge într-un final la rezultatul scontat. Am considerat că este o soluție destul de bună, dar asta nu înseamnă că nu trebuie încercate și alte canale de comunicare”, a mai spus Kozsokár Attila.
(Ioana Ardeleanu)