Ştiri locale

Cele mai ciudate reclamații primite de OPC Covasna în acest an

În fiecare an la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Covasna ajung și reclamaţii mai ciudate. Printre cele mai haioase sau interesante sesizări înregistrate anul acesta se numără și cazul unui consumator care a sesizat prin e-mail toate comisariatele din țară despre existența unui service auto care ar funcționa ilegal. În sesizare nu sunt însă specificate nici locația acestui service, nici denumirea firmei, singurul element de identificare fiind numele mecanicului: „Nicu Mecanicul”.

O altă sesizare vine din partea unui cetățean care a reclamat faptul că dintr-o mașină de pompe funebre se vinde pâine, iar o consumatoare din Sfântu Gheorghe a cumpărat un produs de slăbit de la un operator economic din Timișoara, pentru care a plătit nici mai mult nici mai puțin de 720 lei, însă nu numai că nu a slăbit, ba chiar a adăugat câteva kilograme.

Publicitate

Un cuplu tânăr, plecat la muncă în străinătate, a reclamat faptul că firma care trebuia să se ocupe de planificarea nunții, care urma să aibă loc la începutul acestei veri, a dispărut și odată cu ea și banii plătiți în avans. Cei doi au rezervat încă de anul trecut o locație, iar toate detaliile legate de eveniment, sală și meniu au fost stabilite prin telefon cu firma respectivă, însă la sosirea în țară, cei doi au constatat cu stupoare că unitatea s-a închis, nu mai funcționează, și nu au de la cine să recupereze avansul.

Un alt cuplu a depus o plângere la OPC Covasna reclamând faptul că o unitate de alimentație publică a refuzat să-i servească, pe motiv că atunci când consumă băuturi alcoolice în mod excesiv au un comportament inadecvat și tulbură liniștea restaurantului, iar o femeie s-a plâns de faptul că nu i-a fost eliberat bon fiscal la cabinetul dentar.

Nemulțumit a fost și un bărbat care a solicitat sprijinul comisarilor CJPC Covasna pentru că nu i-a fost eliberat un act notarial care să ateste că dovada eliberată de Poliția Rutieră, pe care o pierduse, este valabilă, iar o consumatoare a reclamat un magazin de încălțăminte după ce, spune ea, pantofii pe care i-a cumpărat s-au dezlipit la prima purtare. Femeia era convinsă că pantofii achiziționați erau de fapt la mâna a doua.

Și cum hoțul strigă „hoțul!”, mai mulți studenți au reclamat că au fost păcăliți de o persoană căreia îi solicitaseră serviciile pentru a le realiza lucrările de diplomă, respectiv pe cele de disertație, însă lucrările primite fie erau realizate parțial, fie erau pe lângă subiect.

De la începutul anului și până în prezent, la sediul CJPC Covasna au fost înregistrate 465 de reclamații. Dintre acestea, 165 au fost neîntemeiate.

(Ioana Ardeleanu)

Publicitate
Publicitate
banner we radio