A fost ales noul logo al Zilelor Sfântu Gheorghe – ediţia a 25-a
Un designer din judeţul Covasna, stabilit în Marea Britanie, a câştigat concursul pentru noul logo al Zilelor municipiului Sfântu Gheorghe, organizat de autorităţile locale.
Potrivit Biroului de comunicare şi imagine al Primăriei Sfântu Gheorghe, la acest concurs au participat 31 de persoane, iar proiectul designerului Tamás Fésüs, născut în municipiul Târgu Secuiesc, a fost desemnat câştigător şi va fi prezentat public miercuri, pe data de 9 martie.
Vezi >>> AICI <<< foto si video cu noul logo
„Logo-ul propus trebuia să fie minimalist, cu caracter distinctiv, cu aspect elegant şi clasic, uşor de recunoscut şi de reţinut. Deşi termenul de depunere a proiectelor a fost scurt, Primăria a primit multe proiecte valoroase, competiţia între logo-uri fiind foarte strânsă, prin urmare procesul de luare a deciziei a fost greu. S-au depus logo-uri frumos executate, cu caracter tradiţional, dar şi logo-uri dinamice, marcante, realizate în stil artistic sau interpretări curajoase, moderne ale simbolurilor. Logo-ul care a îndeplinit toate cerinţele din anunţ şi a fost selectat este al lui Tamás Fésüs”, precizează un comunicat de presă al Primăriei.
Pentru acest proiect, autorul va câştiga un premiu de 3500 de lei.
Decizia schimbării logo-ului oraşului a fost luată în contextul aniversării a 25 de ediţii ale Zilelor oraşului, iar dorinţa autorităţilor locale a fost de a-l înlocui pe \’balaurul Şuşu\’ cu o imagine clasică a patronului spiritual al oraşului.
„De mulţi ani avem un logo bazat pe figura jucăuşului Şuşu, un mic balaur, dar cu ocazia acestei aniversări ne-am gândit să schimbăm logo-ul şi să ne bazăm pe figura clasică a cavalerului Sfântu Gheorghe învingând balaurul, care are un mesaj simbolic. Credem că e important să ne bazăm pe acest mesaj şi, dacă în anii anteriori am avut o imagine jucăuşă, acum să fie una clasică”, a declarat Barta Monika, reprezentanta Biroului de Imagine.