Ştiri locale

Reclamaţie inedită la OPC Covasna: i-a fost alimentată mașina cu mai mult carburant decât încape în rezervor

Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Covasna a primit în cursul anului trecut 646 de sesizări și reclamații, cu aproape 50 mai puține față de 2019. Dintre acestea, un sfert (161) s-au dovedit a fi neîntemeiate, potrivit datelor instituției.

De la un an la altul, în atenția Comisariatului județean ajung sesizări din ce în ce mai ieșite din comun. Spre exemplu, un covăsnean a reclamat faptul că brazii vii pe care i-a comandat de pe o platformă de vânzări online i s-au uscat, deoarece nu a respectat instrucțiunile de plantare.   

Publicitate

Un alt consumator a reclamat că mașina i-a fost alimentată la o benzinărie cu mai mult carburant decât permite capacitatea rezervorului, iar o persoană care se afla cazată la o pensiune din județ a reclamat scăparea unui telefon într-un râu din apropierea unității de cazare.

Zgomotul produs de instalațiile de aer condiționat ale unor vecini au determinat o altă persoană să facă o plângere la OPC Covasna, însă au existat și sesizări legate de comercializarea unui covrig cu fir de păr sau a unei conserve în care se afla un corp străin.

(Ioana Ardeleanu)

Publicitate
banner we radio