Ştiri locale

Posturi vacante la Compartimentul de Achiziții Publice şi la Biroul Contabilitate ale Primăriei Sfântu Gheorghe

Compartimentul de Achiziții Publice din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea a două funcții publice de execuție. Ambele posturi sunt în calitate de consilier cu grad profesional asistent, pentru ocuparea lor fiind necesare studii universitare de licență și 1 an vechime în specialitatea studiilor.

Compartimentul de Achiziții Publice este responsabil de achiziția mijloacelor fixe, a serviciilor și a produselor din patrimoniul unității, realizate prin sistemul electronic de achiziții publice. Având în vedere amploarea achizițiilor, Compartimentul de Achiziție Publică așteaptă candidatura persoanelor deschise, curioase și dispuse să învețe.

Înscrierile la concursuri se pot realiza până la data de 9 noiembrie, la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267-316957/126).

Pentru relații suplimentare, condiții necesare și lista documentelor necesare candidării, accesați site-ul Primăriei AICI.

Biroul Contabilitate din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea a patru posturi în funcții publice. Dintre cele patru posturi vacante, două sunt de consilier, la ambele solicitându-se studii superioare în științe economice, iar pentru exercitarea gradului de superior, se necesită 9 ani vechime în specialitatea studiilor.

Dintre celelalte două posturi vacante, unul este de referent, grad profesional superior, pentru ocuparea căruia se necesită studii medii economice liceale și cel puțin 9 ani vechime în specialitatea studiilor. Postul de referent, grad profesional asistent presupune activități generale de contabilitate, iar pentru ocuparea acestui post se necesită studii liceale și 6 luni vechime.

Biroul Contabilitate din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe este responsabil pentru elaborarea și execuția bugetului, cât și pentru contabilitatea proiectelor lansate de Primărie.

În acest sens, principala sarcină a consilierului cu grad profesional superior este de a verifica și a urmări decontarea proiectelor culturale, de tineret și sport. Sarcinile consilierului cu grad profesional debutant vor consta în efectuarea contabilității primare, iar referentul cu grad profesional superior va ajuta Biroul în elaborarea, modificarea, completarea, repartizarea bugetului local.

Biroul cu o atmosferă plăcută și veselă este în căutare de colegi care aspiră la dezvoltarea profesională și care își găsesc ușor drumul în lumea numerelor.

Înscrierile la concursuri se pot realiza până la data de 14 noiembrie, la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267-316957/126).

Pentru relații suplimentare, condiții necesare și lista documentelor necesare candidării, accesați site-ul Primăriei AICI.

 

Publicitate
banner we radio