Ştiri locale

Luni are loc dezinfecţie în clădirile Primăriei. Programul cu publicul va fi suspendat, urmând să fie reluat marţi

După apariţia unor cazuri de COVID-19 în rândul angajaţilor Primăriei Sfântu Gheorghe, şi pentru a preveni răspândirea virusului, conducerea Primăriei a decis ca în ziua de luni, 12 octombrie, să aibă loc o amplă acţiune de dezinfecţie în clădirile instituţiei.

Astfel, programul cu publicul va fi suspendat luni în clădirea principală, dar şi la Direcţia de Finanţe Publice Municipale, la Biroul Locativ şi la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, personalul din aceste birouri urmând să lucreze de la domiciliu.

Facem un nou apel la locuitorii oraşului să ia în serios recomandările specialiştilor, şi să respecte măsurile de protecţie: păstrarea distanţei faţă de alte persoane, evitarea aglomeraţiilor, purtarea măştii de protecţie şi igiena permanentă a mâinilor.

Doar împreună putem stopa răspândirea virusului, astfel încât să revenim cât mai curând la o viaţă normală.

Publicitate
banner we radio