CNMV organizează porţi deschise la Babeş-Bolyai pentru înscrierea în clasa pregătitoare
Joi, 11 aprilie, între orele 15:30-17:30, Colegiul Național „Mihai Viteazul” (CNMV) din Sfântu Gheorghe organizează Ziua porților deschise pentru înscrierea în clasa pregătitoare, însă datorită lucrărilor de reabilitare a unității de învățământ, părinții interesați sunt așteptați la sediul Universității „Babeş-Bolyai” din strada Stadionului, nr.14.
Pentru anul școlar 2024-2025, la CNMV au fost aprobate două clase pregătitoare în sistemul tradițional de învățământ și o clasă pentru învățământul alternativ – Step by Step.
„Cu acest prilej, veți avea posibilitatea de a vizita spațiile destinate desfășurării cursurilor claselor pregătitoare de la învățământ tradițional şi de a primi informații despre colectivul de cadre didactice, curriculum şcolar și procedura de înscriere. Vor fi prezente și doamnele învățătoare de la alternativa Step by Step”, transmit reprezentanții CNMV.
Potrivit acestora, unitatea de învățământ beneficiază, printre altele, de clase dotate cu mobilier specific școlarilor mici, băi reamenajate modern pentru elevii claselor pregătitoare, cabinet medical, stomatologic, psihologic și de logopedie, cantină, bibliotecă, sală de festivități și săli de sport.
Învățământul tradițional modern promovează învățarea centrată pe elev, prin cooperare, încurajează empatia, toleranța și îmbunătățirea abilităților de comunicare, utilizând strategii didactice interactive.
În cadrul programului „after school”, școala asigură servicii de îngrijire a copilului, activități recreative și servirea mesei, supraveghere şi îndrumare în realizarea temelor, precum și activități de încurajare a lecturii independente.
Alternativa educațională „step by step” oferă un spațiu de învăţare orientat spre necesitățile copilului. Se lucrează în centre de activitate, urmărind învățarea centrată pe elev, cooperarea și comunicarea. Nu se acordă calificative, activitatea elevului fiind apreciată şi evaluată în Caietul de evaluare – un document personal în care sunt specificate competențele pe care trebuie să le atingă elevul la finalul unui modul / an şcolar.
(Ioana Ardeleanu)